Selasa, 24 Juli 2012

Saleum

salamu’alaikom warahmatullah
jaroe dua blah ateuh jeumala
jaroe lon siploh di ateuh ule
meuah lon lake bak kawom dumna
jaroe lon siploh di ateuh ubon
salamu’alaikom lon tegur sapa

jaroe lon siploh beuot sikureng
syarat ulon khen tanda mulia
jaroe sikureng lon beu ot lapan
geunan to timphan ngon aso kaya
jaroe lon lapan lon beuot tujoh
ranup lam bungkoh lon jok keu gata




Salamu'alaikum warahmatullah

dua tangan menagkup bejana

10 jari diatas kepala

maaf saya untuk semuanya

sepuluh jari diatas kepala

assalamaualaikum saya menegur sapa



sepuluh jari saya angkat sembilan

syarat saya sampaikan tanda mulia

sembilan jari saya angkat delapan

penganti timphan dan asoe kaya

delapan jari saya angkat tujuh

bungkusan sirih saya berikan untuk anda



0 komentar:

Posting Komentar